måndag 1 december 2014

Min nya bok "Front of me" äntligen färdig!



Click to preview Front of me photo book

Jag har färdigställt min bok nu och finns att beskåda och köpa på Blurb.com
Jag har även gjort en eBook och den finns att se eller ladda ner gratis.

Boken är tillägnad Tibro Fotoklubb samt Street Hunters för att jag lärt mig så mycket av er!
Den är skriven på Engelska för att mina fotovänner utomlands ska kunna läsa den.

Klicka HÄR för att komma till min eBook som ligger på min drive.
Klicka HÄR för att komma till min bokhandel på Blurb.


Fråga gärna om hur man gör en bok för det är väldigt roligt att få se sina bilder i en riktig bok!
Jag gör mina böcker helt i Lightroom men det finns bokprogram BookWright att ladda ner gratis från Blurb.
Varför Blurb? jag har provat olika men jag tycker att bokkvalitén är bäst här och många tester säger samma sak.