måndag 3 november 2014

Vi ses igen på onsdag 5 november

Hej Fotovänner!

På onsdag åker vi upp till Jan Djurberg och tittar på modelljärnväg i Hörnebo.
Samling vid fotolokalen kl 18.45 för gemensam resa.
Tag med kamera för att fotografera järnvägen.

Fotokalendern för 2015  har kommit till försäljning.
Priset är höjt till 60:-
Hälsningar
Stig

---------

Jag skulle vilja att samtliga medlemmar kan skicka in åtminstone en bild i månaden som vi kan förgylla bloggen med, och berätta gärna var när hur, för det är roligt för oss andra att veta vad ni gör när kameran är med.

Jag vet att ni är mycket duktiga fotografer så varför inte visa upp några bilder här!
Många kanske tänker att "jag har väl inga bilder som duger" det kan ni glömma direkt i så fall!

En annan sak jag tänkt på är att alla som har Facebook eller Google+ uppmanar jag att dela Tibrobloggen, för att bli mer synlig.
Ju mer bloggen lever med nya inlägg och bilder och ju mer vi marknadsför oss, ju fler läser bloggen.
För att våra läsare inte skall tröttna så måste det hända saker på bloggen, eller hur?
Sååå.. skicka in bilder nu!
Allt detta är för att hjälpa klubben att bli större, få fler medlemmar, få yngre medlemmar, få fler tjejer och kvinnor att bli medlemmar.
Dagens ungdomar är väldigt duktiga fotografer och alla får sin information via nätet, det vore kul om några hittar till oss.
/Dan